Tuesday, June 19

Special Order ( Enchantd Paradise - Singapore )




Macam-macam kehendak costomer rupanya kita kena layan bila berniaga ni.. walau pun berniaga alam maya ni.. Dan kali ini, apa yang pelanggan saya inginkan ialah.. dia nak hiasan frem yang menggambarkan bulan mengambang... Sebab?.. Sebab lagi ek?.. Sebab ini untuk dihadiahkan pada kawannya yang sukakan bulan...

Dan apa yang mampu saya buat.. Seperti gambar di bawah ini ler hasilnya.. Cantik tak?.. Cakap ler cantik.. Hehehe...




Untuk layan gambar yang lebih banyak.. anda boleh " Klik Di Sini ".. Tetapi link ini akan membawa anda kepada album di dalam Facebook saya...

Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. PM ajer saya kat link FB yang tertera...: http://www.facebook.com/QisAina atau anda boleh juga email saya di : qisaina_kreatif@yahoo.com

No comments:

Post a Comment