Tuesday, June 19

Special Order ( Emma )


Alamak.. macam mana ek nak gambarkan untuk seseorang yang gila memancing?. Sebab costomer saya kali ini mahukan hiasan dinding yang boleh menggambarkan seseorang yang gilakan memancing.. Macam mana tu?... Akhirnya timbul  ler idea saya untuk wat orang yang sedang memancing.. tapi susah ler... Huhuhuhu. Maklum, saya ni tak pandai melukis..

Tapi alhamdulillah.. lepas fikir punya fikir... Timbul ler idea ini.. apa salahnya kalau kita wat gambar ikan jer?.. Nak guna apa ek?.. Sekali lagi kena fikir... Kita try wat ikan gunakan teknik quilling ler.. Tul tak?..

Dan seperti yang anda lihat sekarang.. Ini ler hasilnya selepas mencuba banyak kali untuk membuat seekor ikan. Leceh gak ler.. tapi.. berbaloi-baloi...




Untuk layan gambar yang lebih banyak.. anda boleh " Klik Di Sini ".. Tetapi link ini akan membawa anda kepada album di dalam Facebook saya...

Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. PM ajer saya kat link FB yang tertera...: http://www.facebook.com/QisAina atau anda boleh juga email saya di : qisaina_kreatif@yahoo.com

No comments:

Post a Comment