Wednesday, June 20

Bukan Nak Glamour.. Tapi Leh Promote

Alhamdulillah.. Sebenarnya sudah setahun lebih rupanya saya mengelolakan bisnes di alam maya ni.. atau pun bisnes online... Saya menggunakan FB dan blog sebagai perantaraan saya menjalankan bisnes saya ini.. Dan alhamdulillah sekali lagi sebab ia semakin menampakkan hasil yang positif...

Akhirnya... Hari ini, hasil kerjatangan saya mendapat liputan di dalam salah satu artikel di dalam Harian Metro pada 21 Jun 2012... Untuk layan artikel itu.. Anda boleh " klik "... pada link di bawah :-


Di sini juga.. Saya muatkan sebahagian gambar daripada artikel tersebut... Tapi saya cuma print skrin jer dari Harian Metro Online...







Andainya anda nak layan gambar belakang tabir semasa shooting... boleh " klik " link ini...  http://www.facebook.com/media/set/?set=a.315055885246963.74977.100002276613979&type=3 tapi link ini akan membawa anda ke akaun FB saya... ( tekan jika anda tidak kisah )

Saya sebenarnya nak mengucapkan berbanyak2 terima kasih kepada wartawan Harian Metro yang bertanggungjawab menemubual dan menulis artikel tentang produk yang saya buat.. iaitu Hajahfarhana Tarmudi... Thanks to U...

No comments:

Post a Comment