Friday, May 8

Selamat Pengantin Baru HANIS (guestbook Applique)

Selamat Pagi & Assalamualaikum

Entri pagi ini saya nak share hasil guestbook yg saya buat untuk tempahan anak buah saya... Dia nak kahwin hujung bulan ni dah... Alhamdulillah sempat juga saya siapkan.. Risau jugak tak siap bila kesihatan ni selalu pasang surut.. Maklum.. Ibu mengandung katakan....

Korang nak tengok hasilnya?.. Aha... Jom kita jamu mata dulu ngan hasilnya ek..

Nasib baik dia tak banyak songeh... Semuanya dia serah bulat2 kat aku utk buat deko guestbook ni.. So... Pucuk dicita ulam mendatang ler... Selalunya buat #guestbook_quilling jer... Tapi kali ni kita cuba guestbook Applique plak... Macam comel jer... Macam cantik jer... Hahaha.. Macam perasan jer....

So.. Kalau ada sapa2 nak buat order.. jangan segan2 nak hubungi saya ek... Paling senang korang wassup jer no ni... 019-5752148... Okeyyy.... Lain kali kita jumpa lg...


Sayonara dr #QisAinaKreatif




No comments:

Post a Comment