Friday, May 8

Pelamin Mak Buyung

Hai... hai... hai... Suspen tak tajuk entri kali ni... Hahaha.. tp betul ler tu... Apa yg aku nak kongsikan kali ini ialah hasil pelamin dr air tangan mak buyung ni... Hasil dr air tangan aku ler tu.. Sbb skrg ni aku tgh mengandung... Alhamdulillah rezeki.....

Pelamin ni aku buat khas untuk MokSue... Adik bongsu aku ler yg nak tunang... Kakak2nya semua tunang tak ada pelamin pun... Tp sbb bongsu... So kita layanzzz ajelah... Nasib baik ler aku ni mmg minat.. kalau idok.. jangan ler harap aku nak buat... Hahaha... 

Adik aku ni bukan saja kena berterima kasih ngan aku jer... Tapi ngan abang ipar dia sekali... Sbb kerja2 memanjat dan menggantung semua ni suami aku yg buat... Kesian dia... Berpeluh ketiak.. Hahaha.... Apapun... Mama bersyukur dpt suami yg sporting mcm papa.... I love U Sayang... Chewah... bersayang2 kat sini plak?....

Erm.... So, dipendekkan citer... Bila pelamin yg comel melecun ni siap.. Apa lg yg kitaorg buat... Hahaha... Tak lain dan tak bukan... Berselfie bagai ler kami adik beradik dan cuci cicit Mat Hassan ngan Sapinah... 












No comments:

Post a Comment