Tuesday, June 19

Special Order ( Ummi Miera Zarra - Selangor ) - First Order


Design saya kali ini sebenarnya berdasarkan design saya yang pernah saya buat untuk seorang costomer.. Tetapi.. yang sebelum ini saya gunakan frem bulat.. tetapi.. Ummi Miera Zara ni lak mintak nak guna frem 4 segi ini.. sebab dia nak padankan dengan design frem yang lain..

Ini baru design pertama yang ditempahnya.. ada lagi 2 yang dia tempah... Nanti saya upload semula ek... Walala...


Untuk layan gambar yang lebih banyak.. anda boleh " Klik Di Sini ".. Tetapi link ini akan membawa anda kepada album di dalam Facebook saya...

Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. PM ajer saya kat link FB yang tertera...: http://www.facebook.com/QisAina atau anda boleh juga email saya di : qisaina_kreatif@yahoo.com

No comments:

Post a Comment