Tuesday, June 19

Special Order ( Nurul Salina Seran - Johor )


Apa saya nak bebel pasal hiasan dinding ini ek?... Hehehe.. tapi design yang ni mahal sikit dari yang sebelum ini sebab saya gunakan frem yang ditempah khas.. Modal frem sahaja mahal.. takkan saya nak letak harga murah kot.. tapi tak ada ler sampai mencekik darah.. kalau tak.. tentu Nurul Salina Seran tak nak order ngan saya kan?.. Hehehehe...

Thanks 2 U sebab sudi order ngan saya..



Untuk layan gambar yang lebih banyak.. anda boleh " Klik Di Sini ".. Tetapi link ini akan membawa anda kepada album di dalam Facebook saya...

Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. PM ajer saya kat link FB yang tertera...: http://www.facebook.com/QisAina atau anda boleh juga email saya di : qisaina_kreatif@yahoo.com

No comments:

Post a Comment