Tuesday, October 11

Special Order ( Fis Corner - Penang )

First Order

 Kat Atas ni ialah gambar First Order yg diorder oleh Fis Corner.. ada 2 order daripadanya yang aku terus uploadkan kat sini.. sebab dia order 2 sekali gus.. Thanks Fis Corner sebab sudi order ngan saya... Harap awak berpuas hati gengan hasil tangan saya ni...

Tema yang dia pilih ialah Oren + Putih... Cantik tak?.. Hehehe.. Perasan kan aku ni.. Hope ada yang berkenan...



Second Order

Ini pula himpunan gambar2 second ordernya.. Yang ni lak dia nak tema Merah + Putih.. Erm.. mesti ada maknanya ek?.. Tapi katanya ini hanyalah untuk hiasan kat rumah dia ajer..



Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. Boleh jugak layari facebook saya... http://www.facebook.com/QisAina

No comments:

Post a Comment