Tuesday, October 11

Hadiah Untuk Pemenang Cabutan Bertuah FAMILY DAY 2011


 Hadiah ni aku sediakan sempena Family Day 2011... Konon2 untuk siapa yg bertuah.. saja ajer aku tambahkan acara cabutan bertuah ni.. hehehe... Sapa yang buat cabutan?.. mestilah anak kesayangan aku... erm.. nak sulung aku Nur Aina Balqis..

Nampaknya orang yang bertuah tu ialah pengantin baru family kami.. iaitu Atuk Busu & Nenek Busu.. Tapi.. yang kelakarnya.. anak aku ni memang takut giler kat atuk dia ni.. pantang nampak mesti menangis.. hehehe..

Apa pun.. Tahniah Pak Busu & Mak Busu... Boleh ler wat hiasan kat rumah yang tak bujang lagi tu.. Tul tak?.. Hehehe..



Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. Boleh jugak layari facebook saya... http://www.facebook.com/QisAina

No comments:

Post a Comment