Wednesday, June 15

Hiasan + Jam Dinding ( Limited Edition 3 )



Ehem.. ada lagi ker Limited Edition ni?.. setakat ni belum ada tuan lagi ni.. sapa mau?.. cepat2 sementara belum berpunya..

Bukan senang nak dapatkan jam dinding ni.. Dari Kuala Lumpur - Bachok.. Baru ler aku boleh jumpa jam dinding ni.. tapi yang aku berkenan frem dia ler.. dalam dia tu aku tambah dengan semua kekekriatifan aku yg tak seberapa ni?

tak ada orang berkenan ke?.. aku nak jual ni...hehehe...
Kalau tak nak simpan.. boleh ler wat kasi hadiah untuk orang tersayang... Bila dia tengok jam ni hari2.. mesti dia teringat si pemberinya..

tak caya saya cakap ker?.. try beli and kasi pada orang tersayang...Sapa nak.. sila PM saya ek... cepattttttttttttttttttt.........




Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. Boleh jugak layari facebook saya... http://www.facebook.com/QisAina

No comments:

Post a Comment