Thursday, May 7

Shot Buku Kraf ( 10/6/2013-isnin ) - Hasilnya ( 24/4/2015)

Tarikh 24/4/2015.. Adalah tarikh yang dah lama aku tunggu2.. Erm.. Begitu sabar dan terpaksa aku sabar ler.. Akhirnya penungguan aku berakhir jua dengan terbitnya buku " Cuba Buat KRAF KERTAS" ini... Alhamdulillah.. Alhamdulillah... Alhamdulillah... Syukur sangat2 walau pun lama menunggu tetapi akhirnya masih ada hasilnya... Dekat 2 tahun tu aku tunggu hasilnya ni.. Semuanya tergendala kerana sedikit masalah yang tidak dapat dielakkan.

Dan hasilnya ialah seperti di bawah ni :-


Aku harap.. Buku ini bakal mendapat sambutan yang menggalakkan dan juga berguna buat rakan2 yang meminati kraf.. Di dalam buku ini memuatkan tutorial QUILLING.. FOAM SHEET.. & POP-UP CARD.. Dan paling istimewa adanya tutorial MAGIC CARD...

Buat sementara tu.. Jom kita layan belakang tabir shotting sehingga terhasilnya buku yang amat bermakna ini padaku.. Semoga ia menjadi langkah pertama untuk aku terus melangkah setapak demi setapak dalam industri kraf kreatif ni... Mudah2an.. In Syaa Allah..




☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jika ada yang berkenan nak order.. anda boleh ler wassup saya kat no 019-5752148.. atau pun boleh buat tempahan kat FB saya https://www.facebook.com/QisAina

No comments:

Post a Comment