Sunday, May 10

☆Diy BEKAS LETAK PENSIL☆

Alamak !!!.. Mcm sayang lah plak nak bg kat cikgu Kakak Aqis... Hahaha... Aku ni mmg suka buat perangai mcm tu.. Tiap kali buat benda baru... Mesti rasa nak buat harta peribadi dulu... hehehe....

Erm... Tak sampai sehari pun godek buat benda ni... Maklum... Angin tgh berkobar2 nak try buat benda baru ler katakan... Selongkar punya selongkar.. Nasib baik jumpa gak bekas kerepek yg biasa aku simpan... So, start thari td.. Aku dok layan buat projek ni ler...

Sebenarnya, kakak tak minta pun... Dan kakak Aqis juga tak tahu kenapa aku buat ni utk cikgu dia... Hahaha... Boleh dia tanya.. Mama nak bg hadiah birthday cikgu ke?... Kesian anak mama... Sbb tak tahu apa ertinya "HARI GURU".. (itu ler.. mamanya tak ajar kan?... So, salah siapa?..)

Erm... Nak tahu tak bahan2 yg aku guna buat ni?... Majoriti barang kitar semula jer... Tapi dicampur gak dengan barang2 kraf aku yg lain... Kalau idok.. Tak ada ler rupanya macam ni kan?... hahahaha...

Bahan2 Buat Bekas Letak Pencil :-
☆ Bekas Kerepek
☆ Kadbod Gulungan Tisu
☆ Tin Sardin
☆ MountingBoard
☆ Kain Felt
☆ Butang Huruf
☆ Foam Sheet

So... Sampai sini ajelah perkongsian aku pasal "DIY BEKAS LETAK PENSIL" ni... Alhamdulillah akhirnya hasil yg amat memuaskan hati aku.... Sayonara !!!

#BekasLetakPencil #HadiahHariGuru #QisAinaKreatif #Diy #BahanTerbuang 

No comments:

Post a Comment