Tuesday, June 19

Special Order ( Ummi Miera Zarra - Selangor ) - Third Order


Fuhhhh...... Apasal aku mengeluh panjang ek?.. Bukan apa.. Sebab suka sangat lepas siapkan order yang ke-3 daripada Ummi Miera Zara ni...

Yalah.. bukan senang nak siapkan burung2 ni.. Tapi alhamdulillah.. berkat burung yang payah ini jugak ler yang tambahkan rezeki.. Al-maklum, aku sendiri dah lupa.. ini untuk kali ke berapa aku kena buat design macam ini.. Hehehe...

Apa pun.. Alhamdulillah...

Untuk layan gambar yang lebih banyak.. anda boleh " Klik Di Sini ".. Tetapi link ini akan membawa anda kepada album di dalam Facebook saya...

Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. PM ajer saya kat link FB yang tertera...: http://www.facebook.com/QisAina atau anda boleh juga email saya di : qisaina_kreatif@yahoo.com

1 comment: