Wednesday, May 25

Special Order ( Athirah )


 Alhamdulillah.. akhirnya ada jugak orang yang berkenan ngan hasil kerja tangan saya... Dan pelanggan pertama saya namanya Athirah berasal dari Pahang.. jauh jugak ler.. Tapi aku suka sangat costomer ni.. tak banyak karenah & senang sangat nak berbincang ngan dia.. Bayarannya pun cepat.. terkejut jugak aku bila dia terus transferkan bayaran bila aku bagi no akaun... Kalau semua costomer macam dia.. tentu best kan?.. Apa pun.. orang kata costomer itu sentiasa betul...

Apa yang diordernya?... Sebenarnya.. pada asalnya dia cuma nak order frem biasa ajer untuk hadiah birthday kawan dia.. tapi last2 bila tengok hiasan dinding.. dia terberkenan.. and akhirnya.. apa yang ditempahnya ialah seperti gambar di bawah... Diharap dia akan berpuas hati dengan hasil kerjatangan saya ini.. Insyaallah...

 Dan sebagai penghargaan kepadanya.. aku sertakan sekali free gift berupa kad kreatif ... Boleh ler dia gunakan untuk wish birthday kawan dia tu nanti.. Apa pun.. Thanks Athirah...


BUTIRAN HIASAN DINDING ( Special Order From Athirah )
Harga : RM 35.00 
( tema tempahannya = purple + putih )


Apa-apa pun.. terpulang pada korang ler.. Kalau berkenan.. U can order.. Anytime.. Boleh jugak layari facebook saya... http://www.facebook.com/QisAina


No comments:

Post a Comment