Tuesday, April 12

Update Senarai Nama Peserta Contest

Assalamualaikum..

Erm.. Sory lambat update.. nak buat macam mana, saya jugak ada komitmen lain.. tapi saya tak akan abaikan contest yang saya dah buat ni.. Anda semua jangan risau..

So, Untuk makluman semua, saya sudah buatkan update senarai peserta .. So, bagi sesapa yang rasanya dia dah join contest ni, anda boleh ler check.. Tak ramai pun lagi yang join.. maybe sebab tarikh akhir dia lambat lagi kot.. Sebab apa saya buat contest ni lama sangat...

Hehehe.. sebab.. saya nak dapatkan " Hadiah Paling X-Lusive " untuk anda .. Bagi yang menang ajerlah.. Conform hadiah tu belum ada dalam mana2 pasaran ... Sebab ia hanya untuk anda yang bertuah..

Dah tak sabar nak tahu hadiahnya ek?.. Hai, mana boleh.. Suprise.. Sebab contest ini lambat lagi tarikh akhirnya.. So, marilah kira memeriahkan lagi contest ini...

Ops.. melalut lak dok cerita pasal hadiah.. sebenarnya saya nak cerita pasal senarai peserta yang saya dah updatekan ini.. tapi tak ramai sangat ler lagi.. Cian saya kan?.. So, anda boleh " Check" senarai tu kat ruangan Ops.. melalut lak dok cerita pasal hadiah.. sebenarnya saya nak cerita pasal senarai peserta yang saya dah updatekan ini.. tapi tak ramai sangat ler lagi.. Cian saya kan?.. So, anda boleh " Check" senarai tu kat ruangan

" X-Lusive K' Tif Contest "

sebelah kanan blog ini.. . Masih tak tahu lagi nak cari kat mana ker?.. Aha.. Ini gambarnya.. Manalah tahu, masih ada yang rabun dan tak jumpa nak cari kat mana..


Dah jumpakan?.. Tahniah.. Hehehe..

1 comment:

  1. dtg dari : http://khadiah.blogspot.com/2011/04/x-lusive-k-tif-contest.html

    kalau salah minta info kat sbox ye... tq

    ReplyDelete