Wednesday, March 23

Idea + Kreatif + Rajin X-Plore = Bisnes Online

Nak buat barang kraft ni rupanya bukan senang.. dalam kepala otak ni macam2 terbayang.. tapi bila buat, tak jadi plak macam yang difikirkan.. Tapi, kadang2 boleh jadi yang lebih baik lak dari yang dibayangkan.. Apa pun, aku akan cuba menghasilkan sesuatu yang terbaik untuk korang.. Orang kata.. " Pelanggan tu sentiasa Betul"... dan aku akan berusaha untuk memuaskan hati korang semua..

 Di sini ada aku sertakan gambar bahan atau produk yang aku buatkan khas untuk korang.. So, kalau ada sesiapa yang berminat atau berkenan.. boleh ler membuat tempahan denganku.. Caranya mudah sahaja.. Korang boleh hubungi aku di:-
Telefon / Wassup : 019-5752148

Erm.. bila dok saja2, banyak jugak idea ni datang.. tapi nak merealisasikannya bukanlah sesuatu yang senang.. Kalau setakat cakap dan berangan tu.. memang paling senang dan tiada masalah apa pun..

Sebenarnya, apa yang aku bayangkan ialah aku nak jual bahan2 untuk buat kad sendiri. atau pun aku nak jugak jualkan sesuatu yang aku dah buat separuh.. dan bagi seseorang yang ada daya kreatif, boleh buat mengikut imaginasinya sendiri.. tidak perlu lah untuk beli yang siap.

Manalah tau.. idea korang lagi canggih kan?.. Sudah tentu, apa yang dihasilkan adalah sesuatu yang X-Lusive dan akan lebih mendapat kepuasan.
Mudah bukan?.. So, tunggu apa lagi.. Hubungilah untuk tempahan korang.. Belum cuba, belum tahu..

No comments:

Post a Comment