Thursday, April 28

Frem Gambar ( 1 )

Ini ialah produk baru.. saya cuba2 untuk hiaskan frem gambar menggunakan teknik Quilling... Erm... Alhamdulillah, Dan inilah hasilnya seperti yang kita dapat lihat sekarang.. Tak adalah cantik sangat macam orang2 yang dah pro..

Apa pun.. saya akan buat yang terbaik jika ada yang berminat.. Frem gambar ini anda boleh jadikan sebagai cenderamata & boleh dihadiahkan kepada sesiapa sahaja.. Kalau ada sesiapa yang berminat, boleh ler tempah..

So, andainya anda tempah.. korang boleh wat permintaan untuk masukkan nama anda @ nama penerima.. Nanti pandai2 ler saya buat yang terbaik untuk anda... Insyaallah..

BUTIRAN FREM GAMBAR ( 1 )

Harga : RM 7.00 - RM 10.00 
( bergantung pada design & permintaan )
 





2 comments:

  1. Mama Aqis..Saya Nak Order..Cam ne ehk Harga Ye..

    ReplyDelete
  2. harga tak lebih dari Rm 10.00... Boleh layari Fb saya... http://www.facebook.com/QisAina ... kalau nak order.. just mesej kat fb or kat sini

    ReplyDelete